18 July 2016

Insuran Kemalangan diri

assalamualaikum... dah lama tak meng update kan blog sinar aina nih.. ari ni nak cerita sikit pasal Plan terbaru nih...ya yang berkaitan dgn insuran kemalangan nih..
Kebetulan ketika ini masih lagi dlm bulan syawal..masih lagi beraya dan da juga yg buat open house kan.. nak cerita pasal sebelum raya dan selepas raya nih banyak lah berita berita sedih yang di siarkan di tv pasal kemalangan jalan raya.. ( YA ALLAH selamatkan lah perjalanan kami )...

hari ni sya nak bagi tahu pada pembaca blog sinar aina nih, semua orang kini boleh mendapatkan pelan perlindungan kemalangan daripada ALLIANZ INSURAN..Pelan ni memang yang terbaik di kalangan plan PA yang da ketika ini oleh lain2 syarikat insuran... NAK TAHU kenapa sya kata yang TERBAIK??? haaa kenapa terbaik ni sebab nya plan ni melindungi peserta terbabit 24 jam perlindungan seluruh dunia... selain itu juga perlindungan utk kemasukan dan keluar hospital tanpa tunai dari hospital panel nya..dan da lagi banyak feadah dan perlindungan turut di sediakan dlm plan ni.. dan jika Tn/Pn nak tahu dan nak memiliki Plan Hebat ni..jangan segan malu nak call sya yer.. tepon saya di 012-3499412..syukuri...dan In Sha Allah sya akan bantu anda dapatkan Plan PA ini.. jadi jgn tggu lama lagi... kerana masa depan memang tidak boleh diramalkan..

No comments:

Post a Comment